fredag den 11. november 2016

Boglige gaver #3 Fødselsdags Edition


Den 17. oktober havde jeg fødselsdag. Det var meningen, at jeg skulle have holdt middag for mine og Rasmus' forældre og søskende, da jeg ikke ville holde stor fødselsdag som vi plejer, da vi jo lige var blevet gift den 1. oktober. Desværre lagde jeg mig syg på min fødselsdag, og blev derfor nødt til at aflyse. Jeg har derfor fået mine fødselsdagsgaver lidt løbende, alt efter hvornår jeg nu lige så dem der skulle have været med, hvilket også er grunden til at dette indlæg først kommer nu. 

Jeg fik rigtig mange dejlige gaver, blandt andet nogle smykker og et lille lyshus fra Kähler. Desuden fik jeg to bøger, som jeg havde ønsket mig i et stykke tid, nemlig "Odinsbarn" og "Faldet". 

"Odinsbarn" af Siri Pettersen har jeg længe haft kigget på, da jeg synes den lyder vildt spændende, og efter at have været til arrangement med hende, inde på Hovedbiblioteket i København, hvor hun fortalte om sin bog og tankerne bag, blev jeg bare endnu mere nysgerrig. Desuden var jeg så heldig at få "Råddenskab", som er nummer to i serien, til dette års bogbloggertræf, så jeg manglede jo bare denne, og den var derfor et oplagt ønske. Nu glæder jeg mig bare til at få tid til at kaste mig over den. 

Den næste bog jeg fik, var "Faldet" af S. K. Tremayne, som er en psykologisk thriller. Jeg ved godt, at jeg har skrevet jeg ikke læser krimier og sådan, da jeg er for paranoid, men denne bog lød simpelthen bare så spændende, at den også måtte på ønskelisten, så den glæder jeg mig også rigtig meget til at læse. 

Har du læst nogle af disse bøger? hvad synes du om dem? 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar