søndag den 27. december 2015

Boglige gaver #2 Jule Edition



Hold nu op, hvor er december bare gået hurtigt! Jeg synes knap nok, jeg lagde mærke til at det blev d. 1. december, før det lige pludselig var juleaften. Meget af min december måned er gået med at skrive eksamensopgave, hvilket også er grunden til at der har været lidt stille herinde, desværre. Juleferien bliver også brugt på eksamensopgave, som skal afleveres d. 4. januar, så der er ikke så meget ferie og afslapning til mig i år. 

Men det var ikke eksamen dette indlæg skulle handle om, men derimod jul og julegaver. Jeg holdt jul med min far, hans kæreste og min storesøster. Det var en rigtig hyggelig dag og aften, hvor der selvfølgelig blev set julekalender og Disneys Juleshow, spist flæskesteg og and og sunget julesange. Jeg har fået en masse skønne gaver, bl.a. nogle flotte tekopper, billeder og billetter til balletten Sylfiden af min kæreste, som jeg glæder mig rigtig meget til at se. Derudover gav mine svigerforældre mig disse to Harry Potter bøger, som også er de eneste bøger jeg har fået i denne omgang, men er så glad for dem. Min søster og jeg er ret store Harry Potter fans, så hun gav mig denne søde halskæde, der forestiller Dødsregalierne, den er lidt sjov, min kæreste ryster lidt på hovedet af os. Haha. 

Håber I alle har haft en god jul. Har I fået nogle gode gaver?  








Ingen kommentarer:

Send en kommentar