tirsdag den 23. juni 2015

Sommerferielæsning


Min sommerferie er startet, og den varer helt indtil september, hvilket er virkelig skønt! Dette betyder at der nu er tid til at læse bøger jeg faktisk synes er sjove.Jeg har ikke de helt store planer i ferien, skal i sommerhus i to uger med min kæreste, hvilket jeg glæder mig meget til, derudover skal jeg arbejde lidt og så se nogle af mine veninder. Så der skal nok blive tid til at læse også. 

Jeg er normalt ikke den hurtigste læser, så derfor er min bogbunke heller ikke så stor i denne omgang. Selvom den er større end, hvad jeg plejer at nå på en sommerferie. Men nu er jeg startet på at læse "Legend", og er næsten halvvejs, den er jo vildt god, og jeg har indset, at denne bunke nok ikke er tilstrækkelig, men så må jeg se, hvad der frister til den tid. Men jeg glæder mig i hvert fald til, at kaste mig over denne bunke.
  • Legend af Marie Lu. Anmeldereksemplar fra Carlsen
  • Prodigy af Marie Lu. Anmeldereksemplar fra Carlsen
  • Det blå dyb af Jennifer Donnelly. 


Hvad skal I læse her i ferien?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar